Την ώρα που η κυβέρνηση παραχωρεί ανερυθρίαστα το δικαίωμα σε πετρελαϊκές να ορίσουν τις τύχες του περιβάλλοντος της χώρας σε όλη τη δυτική ακτογραμμή και τα ιόνια νησιά, αλλά και στην Κρήτη, η Αθήνα ετοιμάζεται να μετατραπεί σε Μοντέ Κάρλο.
Και με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να το κάνει χωρίς να παραβιάζει το περιβάλλον. Αντιθέτως, θα το κάνει βασισμένη σε νέους χώρους πράσινου. Είναι πιο συγκεκριμένα το ελκυστικότερο κομμάτι της πόλης, η Αθηναϊκή Ριβιέρα που από το 2020 θα είναι συνώνυμη του hyperlux. Πώς; Με μια επένδυση που θα ξεπεράσει ίσως τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή γύρω στο 20% του ετήσιου ΑΕΠ!
Μετά το Ίδρυμα Νιάρχος στο Φάληρο, την ανάπλαση στο Μικρολίμανο και τον φαληρικό όρμο, αλλά και τα συγκοινωνιακά έργα σε Πειραιά και Φάληρο, σειρά παίρνουν όλες οι περιοχές από το Ελληνικό και πέρα, με επίκεντρο τη Γλυφάδα. Μια περιοχή που έχει ούτως ή άλλως όλα τα εχέγγυα για να δημιουργήσει έναν τεράστιο τουριστικό πόλο έλξης.
Με την Αθήνα να ετοιμάζεται να δεχτεί 15 εκατομμύρια τουρίστες τη φετινή τουριστική σεζόν, θα υπάρξει ένας αυξημένος αριθμός των ανώτερων εισοδημάτων που θα αναζητήσουν κάτι ελκυστικό. Και το κέντρο της πόλης δεν μπορεί να το προσφέρει αυτό. Για την ακρίβεια κανένα σημείο της δε μπορεί πέραν της Γλυφάδας, της Βούλας, της Βουλιαγμένης. Ακόμα και η Κηφισιά είναι πια ένας επιζών της κρίσης.
Ο κεντρικός άξονας είναι η ανάπλαση του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό. Εκεί όπου θα εκπονηθεί ένα πλάνο 25ετίας. Τα μεγάλα έργα βέβαια αναμένεται να έχουν υλοποιηθεί πλήρως ως το 2029. Μητροπολιτικό πάρκο, ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων, κτηριακές εγκαταστάσεις για εταιρείες, ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο, νέες κατοικίες, υπογειοποίηση ενός χιλιομέτρου στη Λεωφόρο, λιμενικά και συγκοινωνιακά έργα, μέχρι και καζίνο.
Πηγή: menshouse.gr