Τι περιλαμβάνει η ατζέντα του Χάρη Θεοχάρη;
Πηγή : TouristikNea.gr
Βρισκόμαστε στις αρχές του τρέχοντος έτους και στο Υπουργείο Τουρισμού οι μηχανές έχουν πάρει φωτιά, καθώς άπαντες προετοιμάζονται για το καλοκαίρι του 2020, στο οποίο η κυβέρνηση ποντάρει πολλά.
Ένα από τα ζητήματα που ο Χάρης Θεοχάρης θέλει να επιλύσει, αφορά την αναβάθμιση των λιμανιών και των μαρινών της χώρας. Ανάμεσα στις Μεσογειακές χώρες, η Ελλάδα βρίσκεται ορισμένα βήματα πίσω ως προς το ζήτημα αυτό.
Υστερεί σε ότι αφορά τα facilities που προσφέρει στους επισκέπτες, καθώς οι τεχνολογίες που διαθέτει δεν συνάδουν ιδιαίτερα με τις ανάγκες της τρέχουσας εποχής. Την ίδια ώρα, οι όποιες αλλαγές γίνουν θα πρέπει να είναι απολύτως συνυφασμένες με τους κανόνες της κλιματικής αλλαγής.
Η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού είναι ήδη σε ανοιχτή γραμμή με το Μαξίμου, και στόχος δεν είναι άλλος από την προσέλκυση επιχειρηματιών, εντός κι εκτός συνόρων, οι οποίοι θα αναλάβουν το κόστος αναβάθμισης των κορυφαίων λιμανιών και μαρίνων.
Όπως τονίζουν κυβερνητικές πηγές, τα οφέλη που θα έχει η χώρα σε περίπτωση που αυτή η διαδικασία τρέξει άμεσα, είναι πολλά.
Σε πρώτο βαθμό, οι όποιες αλλαγές και εργασίες, θα προσφέρουν νέες θέσεις εργασίας σε άτομα που θα αναλάβουν την υλοποίηση των κατασκευών.
Συγχρόνως, η Ελλάδα θα τοποθετηθεί κι σε εκείνο στο ‘’κλαμπ’’ των χωρών εκείνων που προσφέρουν υψηλού επιπέδου δυνατότητες στους επισκέπτες της.
Αρκεί να σκεφτεί κάποιος πως, σε ότι αφορά τις μαρίνες, η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να γίνει πόλος έλξης δεκάδων ιδιοκτητών σκαφών που αναζητούν ένα χώρο ‘’στάθμευσης’’ του πολυτελούς τους πλεούμενου.
Ο Χάρης Θεοχάρης στάθηκε ιδιαίτερα σε αυτή τη κατηγορία επισκεπτών. Εξέφρασε την άποψη πως, όσο περισσότερες δυνατότητες προσφέρουμε και όσο πιο εξελιγμένα μέσα έχουμε, τόσο περισσότεροι ιδιοκτήτες σκαφών θα επιθυμούν να ‘’παρκάρουν’’ τα πλεούμενα τους στις δικές μας μαρίνες.
Αυτό αποτελεί ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα εξέλιξη, καθώς όταν κάποιος ιδιοκτήτης σκάφους αποφασίζει για ένα μεγάλο διάστημα να ‘’σταθμεύσει’’ την περιουσία του σε μία μαρίνα, αυτομάτως αποκτά και ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον εν γένει για τη περιοχή.
Στη περίπτωση αυτή, ο Υπουργός Τουρισμού θέλει να πιάσει τον στόχο που αφορά τον μη εποχικό τουρισμό. Να μπορεί δηλαδή η Ελλάδα θα απασχολείται με ζητήματα τουριστικά 12 μήνες το χρόνο.
Αν όντως καταφέρει να διαθέτει μαρίνες που θα φιλοξενούν διαχρονικά τα σκάφη ευκατάστατων επισκεπτών, τότε σίγουρα θα βαδίζει προς την κατεύθυνση αυτή.