Ο Δήμος προμηθεύτηκε με ίδιους πόρους τα νέα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, τα οποία είναι σύγχρονων προδιαγραφών και θα παραδοθούν σε κυκλοφορία στο τέλος του μήνα
Η παρουσίαση των νέων κόκκινων λεωφορείων της Δημοτικής Συγκοινωνίας του Δήμου Πειραιά πραγματοποιήθηκε σήμερα από τον Δήμαρχο Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη, σε μια σύντομη διαδρομή, με αφετηρία και τερματισμό τη Μαρίνα Ζέας.
Ο Δήμος προμηθεύτηκε με ίδιους πόρους τα νέα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, τα οποία είναι σύγχρονων προδιαγραφών και θα παραδοθούν σε κυκλοφορία στο τέλος του μήνα.
Ο νέος στόλος αποτελείται από 4 λεωφορεία μεσαίου μεγέθους έτσι ώστε να μπορούν να κινούνται ευκολότερα στους δρόμους του Πειραιά και 1 μικρότερου μεγέθους το οποίο θα εξυπηρετεί το Νέο Φάληρο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το επόμενο διάστημα ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας θα ενισχυθεί με την προμήθεια 4 επιπλέον ηλεκτρικών λεωφορείων με πόρους μέσω της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (Ο.Χ.Ε).
Υπενθυμίζεται πως η Δημοτική Συγκοινωνία, η οποία λειτουργούσε επί 23 χρόνια χωρίς άδεια, αδειοδοτήθηκε με ενέργειες της Δημοτικής Αρχής, προκειμένου να μετακινούνται με ασφάλεια οι δημότες.
Σημειώνεται πως βρίσκεται σε στάδιο δοκιμαστικής λειτουργίας εφαρμογή για smartphones και tablets που αφορά τα σημεία και τις διαδρομές ενδιαφέροντος στον Δήμο του Πειραιά και τη Δημοτική Συγκοινωνία.
Η εφαρμογή, μεταξύ άλλων, αποτυπώνει τις διαδρομές των δημοτικών λεωφορείων και χαρτογραφεί την τοποθεσία-κίνησή τους, ενώ ο χρήστης θα μπορεί να λαμβάνει ειδοποίηση για την επικείμενη άφιξη του λεωφορείου.
Σημειώνεται ότι η Δημοτική Συγκοινωνία είναι δωρεάν για τους πολίτες.
Ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του αμέσως μετά την παρουσίαση, τόνισε:
«Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάσαμε στο λιμάνι της Ζέας, τα νέα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας Πειραιά. Πρόκειται για 4 σύγχρονα λεωφορεία καθώς και ένα ακόμα μικρότερο σε μέγεθος, το οποίο θα εξυπηρετεί το Νέο Φάληρο, λόγω του γεγονότος ότι οι δρόμοι εκεί είναι πιο στενοί.
Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι καθώς ο εκσυγχρονισμός των λεωφορείων της Δημοτικής Συγκοινωνίας ήταν κάτι που το είχαμε υποσχεθεί στους Πειραιώτες και έγινε πράξη.
Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο να παρουσιάζουμε σήμερα τα νέα λεωφορεία, καθώς χρειάστηκαν περίπου 18 μήνες γραφειοκρατικών διαδικασιών για να προμηθευθούμε τα νέα λεωφορεία και είναι κάτι το οποίο δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κάνουμε νωρίτερα, λόγω των οικονομικών του Δήμου, τα οποία έπρεπε πρώτα να νοικοκυρέψουμε.
Τα 5 νέα λεωφορεία είναι κόκκινα έτσι ώστε να είναι διακριτό το χρώμα της Δημοτικής Συγκοινωνίας από την αστική και να μείνει ένα σλόγκαν αν θέλετε, στους κατοίκους του Πειραιά: «Πάρε το κόκκινο».
Διαθέτουν σύγχρονες παροχές, είναι φιλικά προς το περιβάλλον και μπορούν να εξυπηρετήσουν παιδιά και άτομα με αναπηρία, καθώς διαθέτουν ειδική ράμπα για καροτσάκια, ενώ θα ξεκινήσει άμεσα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν που βρίσκονται τα λεωφορεία.
Επίσης, ξεκινάμε τις διαδικασίες για να ενισχύσουμε το στόλο μας με 4 νέα λεωφορεία ηλεκτρικά, μέσω της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (Ο.Χ.Ε). Ελπίζουμε να δώσει την έγκριση η κεντρική διοίκηση για να προσλάβουμε επιπλέον οδηγούς, ώστε να καλύψουμε αποτελεσματικότερα τις ανάγκες των δημοτών μας.
Τα νέα λεωφορεία είναι ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει αυτή τη στιγμή σε λεωφορείο για Δημοτική Συγκοινωνία. Πιστεύω ότι ο κόσμος θα τα προστατεύσει, θα τα «αγκαλιάσει» και θα επικροτήσει την ενέργεια του Δήμου να τα προμηθευθεί».
Χαρακτηριστικά των νέων λεωφορείων της Δημοτικής Συγκοινωνίας
• MIDI BUS: Εξοικονομώντας σε μέγεθος, εξοικονομώντας σε συντήρηση, εξοικονομώντας σε καύσιμο.
• 7,86 μόλις μέτρα μήκος με ελάχιστο κύκλο στροφής για ευελιξία σε στενούς δρόμους (βλ Πειραιάς).
• Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Allison για οικονομία στην κατανάλωση, ξεκούραση οδηγού, αυξημένη ασφάλεια και ιδανική χρήση του λεωφορείου κάτω από κάθε πιθανή οδηγική συνθήκη.
• Χωρητικότητα έως και 60 ατόμων (μαζί με τους όρθιους επιβάτες)
• Κινητήρες euro 6 σταδίου C με το μίνιμουμ περιβαλλοντικό αποτύπωμα, οικονομικούς και 186 ίππων.
• Ράμπα μηχανική στην μεσαία πόρτα για επιβίβαση/αποβίβαση ΑΜΕΑ με αισθητήρα καθώς και ειδικές θέσεις Αμαξιδίων εντός του οχήματος.
• Χαμηλοδάπεδο λεωφορείο χωρίς σκαλοπάτια εισόδου για ευκολία πρόσβασης στο κοινό με κόμπακτ μέγεθος.
• Αερανάρτηση και σύστημα γονατίσματος του οχήματος προς την πλευρά της επιβίβασης/αποβίβασης.
• Εξαιρετικός κλιματισμός προσαρμοσμένος στις Ελληνικές θερμοκρασίες και συνθήκες για μέγιστη απόδοση.
• Δωρεάν WIFI για όλους τους επιβάτες.
• Αναμονές φόρτισης USB για τα κινητά των επιβατών.
• Τηλεχειριζόμενες πόρτες υδραυλικές με σύστημα αυτόματου κλειδώματος όταν το όχημα κινείται άνω των 5 χλμ την ώρα.
• Ξύλινο πάτωμα, ξεκούραστα καθίσματα, πολυτελή εσωτερικό.
• Όλα τα σύγχρονα βοηθητικά συστήματα πέδησης και ελέγχου πρόσφυσης( ABS, ASR ), με αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω.
• Κάμερες εντός του οχήματος και κάμερα όπισθεν για τον οδηγό ως πρόσθετη ασφάλεια.
• Ηλεκτρονικές πινακίδες δρομολογίων εμπρός και στο πλάι.
• Βραβευμένη σχεδίαση στο Μιλάνο, με ιδανική εργονομία και απλότητα κατασκευής.
• Επώνυμος παγκόσμιος κατασκευαστής με μεγάλη εμπειρία και παραδόσεις σε όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις.
πηγή: tovima.gr