Η ενεργειακή μετάβαση στο τομέα των μεταφορών είναι βαρύνουσας σημασίας, περισσότερο και από το αυτοκίνητο, και διαρκώς παρουσιάζονται νέες τεχνολογίες και εναλλακτικές λύσεις για την μελλοντική κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, αεροπλάνων και πλοίων. Βλέπετε, υπάρχουν πολλοί περιορισμοί τεχνικής φύσεως στα οχήματα μεταφορών που δεν επιτρέπουν ή δεν έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν μόνο ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Για αυτό τον λόγο, ορισμένες εταιρείες κατασκευής βαρέων οχημάτων προτείνουν ήδη εναλλακτικές λύσεις για την μείωση χρήσης του ντίζελ, χωρίς να περιλαμβάνουν τον εξηλεκτρισμό. Και μία αυτές είναι η καύση υδρογόνου.
Σε αυτό το κλίμα, η JCB παρουσίασε έναν 4κύλινδρο κινητήρα υδρογόνου με χωρητικότητα 4,8 λίτρων, σχεδιασμένο κυρίως για οχήματα βαρέου τύπου και ειδικότερα για γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα.
Πραγματοποιώντας επένδυση 114 εκ. ευρώ, η JCB συγκέντρωσε μία ομάδα 150 μηχανικών για να δημιουργήσει 50 πρωτότυπα αυτού του νέου κινητήρα στο εργοστάσιο της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας της JCB καταναλώνει υδρογόνο, παρουσιάζοντας έναν εναλλακτικό τρόπο χρήσης του σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει από την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς δεν κάνει χρήση ηλεκτροκινητήρων με κυψέλες υδρογόνου που μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια.
ΠΗΓΗ: CARANDMOTOR.GR