Ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης, όρισε τους νέους αντιδημάρχους και τους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους. Δείτε αναλυτικά τις αποφάσεις όπως δημοσιεύονται στη Διαύγεια:
Ορίζουμε τη Δημοτική Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κα. Αναστασία Σιμητροπούλου, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι και 14/9/2020, προς την οποία μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Δ/νση Κοινωνικών Υπηρεσιών και θέματα Νομικής Υπηρεσίας.
Ειδικότερα:
- Την εποπτεία και παρακολούθηση του συνόλου των αρμοδιοτήτων και της λειτουργίας της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, εκτός των ακόλουθων δομών: Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Κοινωνικό Φροντιστήριο, Τράπεζα Αίματος, θέματα Εθελοντισμού.
- Την εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Γραφείου Καταστημάτων του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
- Την επικουρία του Δημάρχου στην εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υπηρεσίας.
- Την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, αλλά και του συνόλου του προσωπικού του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
- Τη συνεργασία και συντονισμό των Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και των Ομάδων Εργασίας με αρμοδιότητα που υπάγεται στα ανωτέρω αντικείμενα.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
- Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα της αναθέτει ο Δήμαρχος.
- Η Αντιδήμαρχος κα. Σιμητροπούλου διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, β) αναπληρωματικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).
ΙΙ. Στην Αντιδήμαρχο Αναστασία Σιμητροπούλου θα καταβάλλεται η αντιμισθία που προβλέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας της θα αναπληρώνεται από τον Αντιδήμαρχο κ. Νικόλαο Αλεξόπουλο και σε περίπτωση κωλύματος αυτού κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Θεοδώρα Σύρμα, Αρτέμιο Καραμολέγκο, Γεώργιο Μακαριγάκη, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.
Αποφασίζουμε
Ι. Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κ. Νικόλαο Αλεξόπουλο, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι 14/9/2020, προς τον οποίον μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και θέματα Νομικής Υπηρεσίας.
Ειδικότερα:
- Την εποπτεία και παρακολούθηση του συνόλου των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, πλην του Γραφείου Καταστημάτων, και ιδίως:
- Την εποπτεία και παρακολούθηση των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Προσωπικού και ιδιαίτερα τη μέριμνα για την τήρηση του ωραρίου από το προσωπικό του Δήμου, τόσο εντός του Δημαρχείου, όσο και στους χώρους εργασίας ανά τον Δήμο. Επιπλέον, την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει του συνόλου του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
- Την πλήρη υιοθέτηση του προγράμματος “STAFF” από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και την εφεξής λειτουργία του Τμήματος βάσει του προγράμματος αυτού (άδεις, ατομικοί φάκελοι κ.λπ.).
- Την υπογραφή των αποφάσεων που αφορούν μεταβολές του Δημοτολογίου (εγγραφές, διαγραφές, μεταδημοτεύσεις, διορθώσεις, συμπληρώσεις, προσθήκες κ.α.) και τις τακτές αναθεωρήσεις στα Μητρώα Αρρένων και στους Στρατολογικούς πίνακες.
- Την υπογραφή των Δηλώσεων για την απόκτηση της Ελληνικής Ιθαγένειας (Πολιτογράφηση).
- Την εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Τμήματος Ληξιαρχείου και την αναπλήρωση του Δημάρχου, ως αναπληρωτής Ληξίαρχος.
- Την υπογραφή Αδειών Γάμου, Αδειών Ταφής και την τέλεση των Πολιτικών Γάμων.
- Τη λειτουργία της ειδικής Γραμμής Δημότη (15517).
- Τη μέριμνα για τη φύλαξη και την καθαριότητα του Δημοτικού Καταστήματος, την κίνηση των κλητήρων και την λειτουργία του Τηλεφωνικού Κέντρου.
- Την πλήρη οργάνωση του Αρχείου του Δήμου και τη λειτουργία του βάσει μηχανογραφημένου λογισμικού.
- Την παρακολούθηση του έργου του Ιατρού Εργασίας και του Τεχνικού Ασφαλείας στον Δήμο και τα Νομικά του Πρόσωπα.
- Τη μέριμνα για τη σωστή λειτουργία των Λαϊκών Αγορών της πόλης.
- Το συντονισμό των ενεργειών για την καλύτερη παροχή ιατρικών υπηρεσιών προς τους πολίτες (Ελεγκτής Ιατρός, Ιατροί ΠΕΔΥ κ.λπ.).
- Την ευθύνη της σωστής λειτουργίας και εποπτείας του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου.
- Την ευθύνη για την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης – συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και του σωματείου «ΝΟΤΙΟΝ ΣΗΜΑ» για την ανάδειξη της ιστορίας της πόλης, ιδίως στα σχολεία.
- Την επικουρία του Δημάρχου στην εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υπηρεσίας.
- Τη συνεργασία και συντονισμό των Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και των Ομάδων Εργασίας με αρμοδιότητα που υπάγεται στα ανωτέρω αντικείμενα.
- Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
- Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του αναθέτει ο Δήμαρχος.
- Ο Αντιδήμαρχος κ. Αλεξόπουλος διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, β) αναπληρωματικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).
ΙΙ. Στον Αντιδήμαρχο Νικόλαο Αλεξόπουλο θα καταβάλλεται η αντιμισθία που προβλέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας του θα αναπληρώνεται από την Αντιδήμαρχο κα. Αναστασία Σιμητροπούλου και σε περίπτωση κωλύματος αυτής κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Σύρμα Θεοδώρα, Αρτέμιο Καραμολέγκο, Γεώργιο Μακαριγάκη, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.
Αποφασίζουμε
Ι. Ορίζουμε τη Δημοτική Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κα. Θεοδώρα Σύρμα, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι 14/9/2020, προς την οποία μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών και τα θέματα ανάπτυξης.
Ειδικότερα:
- Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των εν γένει αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και ιδίως:
- Την παρακολούθηση της πορείας εκτέλεσης του Προϋπολογισμού, της πορείας εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης που υποβάλλεται στο Παρατηρητήριο, της πορείας εισπράξεων – πληρωμών και ελέγχου των χρηματικών υπολοίπων.
- Την επιμέλεια έγκαιρης σύνταξης του ετήσιου Ισολογισμού και Απολογισμού του Δήμου.
- Την παρακολούθηση υλοποίησης και αποπληρωμής των Δανειακών συμβάσεων του Δήμου με τα Πιστωτικά Ταμεία και τις Τράπεζες.
- Την εποπτεία των διαδικασιών προσδιορισμού των τακτικών εσόδων του Δήμου από διάφορες αιτίες (φόροι, τέλη, δικαιώματα), την είσπραξη και τη διασφάλιση αυτών.
- Την υπογραφή βεβαιωτικών χρηματικών καταλόγων και των Αποφάσεων Δημάρχου περί επιβολής προστίμων για φόρους, τέλη, οφειλές προς το Δήμο κ.λπ., εφόσον τούτα δεν υπογράφονται αποκλειστικά από υπηρεσιακούς παράγοντες.
- Την εντολή έκδοσης των χρηματικών ενταλμάτων, καθώς και την τυχόν υπόγραφή τους.
- Την επιμέλεια και έλεγχο κατάληψης κοινοχρήστων χώρων και την υπογραφή των Αδειών κατάληψης – χρήσης κοινοχρήστων χώρων για διάφορες αιτίες.
- Τον προσδιορισμό και εξακρίβωση επιχειρήσεων για την επιβολή του τέλους εκδιδόμενων λογαριασμών και παρεπιδημούντων.
- Την έκδοση εντολών προμηθειών, εργασιών και μεταφορών όλων των Διευθύνσεων του Δήμου, καθώς και την υπογραφή των απαιτουμένων δικαιολογητικών (έγκριση πρακτικών αξιολόγησης, ιδιωτικά συμφωνητικά κ.λπ.) που αφορούν τις παραπάνω προμήθειες, εργασίες και μεταφορές.
- Την υπογραφή αποφάσεων για ανάθεση των επισκευών και των προμηθειών ανταλλακτικών επισκευών του συνεργείου δημοτικών οχημάτων της Δ/νσης Περιβάλλοντος και την υπογραφή ιδιωτικών συμφωνητικών προμήθειας ή εργασίας σχετικά με τις επισκευές των δημοτικών οχημάτων.
- Τη θεώρηση του Βιβλίου Εσόδων – Εξόδων και βιβλίου (μπλοκ) Διπλότυπων Αποδείξων Είσπραξης που τηρούνται από τις Σχολικές Επιτροπές (Κ.Υ.Α. 64447/21.2.1991).
- Την τακτική και έγκαιρη καταχώριση στη βάση των οικονομικών στοιχείων του Δήμου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των επιχειρήσεών του στη βάση δεδομένων.
- Την έκδοση, υπογραφή και οπισθογράφηση Τραπεζικών επιταγών του Δήμου Αλίμου προς κάθε λήπτη αυτών, δικαιούχο, τρίτο κ.λπ.
- Τη διερεύνηση εκτάκτων κ.λπ. χρηματοδοτήσεων από διάφορους φορείς του Δημοσίου, καθώς και τον εντοπισμό πόρων εν γένει και την αξιοποίηση αναπτυξιακών δυνατοτήτων για την πόλη.
- Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των εν γένει αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και των δύο τμημάτων αυτής.
- Την ευθύνη της σωστής λειτουργίας και εποπτείας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου.
- Την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, αλλά και του συνόλου του προσωπικού του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Τη συνεργασία και συντονισμό των Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και των Ομάδων Εργασίας με αρμοδιότητα που υπάγεται στα ανωτέρω αντικείμενα.
- Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
- Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα της αναθέτει ο Δήμαρχος.
- Η Αντιδήμαρχος κα. Σύρμα διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, β) αναπληρωματικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).
ΙΙ. Στην Αντιδήμαρχο κα. Θεοδώρα Σύρμα καταβάλλονται οι κάθε φύσεως αποδοχές της οργανικής της θέσης, από τον Προϋπολογισμό του Δήμου Αλίμου, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας της θα αναπληρώνεται από την Αντιδήμαρχο κα. Αναστασία Σιμητροπούλου και σε περίπτωση κωλύματος αυτής κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Νικόλαο Αλεξόπουλο, Αρτέμιο Καραμολέγκο, Γεώργιο Μακαριγάκη, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.
Πηγή: notia.gr